poniedziałek, 3 marca 2014

Obiecanki, nie cacanki... :)

Długo mnie nie było, ale od początku roku tyle się działo, że na bloga zbrakło mi czasu, facebooka też zaniedbałam. Obiecuję poprawę i to już niedługo :) Zastanawiałam się jak rozwiązać ten problem z barkiem czasu i stwierdziłam, że będę umieszczać posty 2 razy w tygodniu w środy - będą to posty makijażowe, sprawozdania z tego co się ostatnio działo (szkolenia, konkursy, ect.) i w sobotę będą to posty "szkoleniowe" tj. co jak robić, czego używać - oczywiście będą to moje subiektywne opinie, które powstały na przestrzeni kilku lat wizażowej działalności :)

A tym czasem mała podpowiedź do tego co będzie się działo od środy :) mam nadzieję, że się Wam spodoba. Od środy ruszam z projektem Beyonce. Więcej szczegółów już w środę :)




PODPIS

7 komentarzy: