sobota, 9 stycznia 2016

ZOEVA Cool Spectrum Palette


Hej tuż przed premierą wrzucam paletę Cool Spectrum. Dla mnie chyba najfajniejsza, bo tych nudziaków już mam kupę, aczkolwiek Nude też jest fajna. Najmniej urzekła mnie Warm, ale w końcu wszystkie niezbędne kolorki są w jedym miejscu :)


Wszystkie palety z kolekcji SPECTRUM mają 15 kolorów, jażda z nich jest perłowo-matowa. Mają naprawdę rewelacyjną pigmentację, choć niektóre są moim zdaniem za mocno sprasowane i trzeba zedrzeć pierwszą warstwę, aby bezproblemowo nabierać.


Paletki przy różnym oświetleniu, na górze lampa studyjna, na dole flash. 


SWATCHE
(oświetlenie studyjne góra, flash dół)



 





Niestety aparat trochę przekłąmuje kolory. Na ostatnim zdjęciu najjaśniejszy cień jest opalizujący i jednoczesnie mój ulubiony :)
O plusach i minusach pisałam we wczesniejszym poscie.

Przypominam, że palety pojawią się już 11.01.2016 na www.visageshop.pl .


PODPIS

1 komentarz: