piątek, 12 października 2012

Kreska!

Na początku września pracowałam przy teledysku i sesji zespołu Gutter Sirens. Chłopaki graja power metal, ogólnie nie moje klimaty, ale ogólnie fajne chłopaki :) Jak tylko dostane cynk z teledyskiem, na pewno wkleję i pokarzę :) Tym  czasem dostałam zdjęcia z planu teledysku i postanowiłam się z nimi podzielić.

Cały zespół z pielęgniarką z klipu :)


I fotki zza kulis :)








I tak popatrzyłam na makijaż modelki i stwierdziłam, że kreska to jest to!!! Muszę się z Wami podzielić moim "przepisem" na perfekcyjną kreskę! Nie ma co zwlekać zabieramy się do roboty.
Przede wszystkim zapoznajmy się z rodzajami eyelinera.
1. Eyeliner w plynie - standardowy eyeliner, który jako aplikator ma pędzelek. 
2. Eyeliner w pisaku - wygląda jak flamaster. Plus - poręczny, minus -
3. Eyeliner wypiekany/prasowany - wygląda jak cień do powiek.
4. Eyeliner żelowy - w słoiczku, żelowa konsystencja. Plus - przy dobrym pędzelku, gładko się rozprowadza, minus - żelowa konsystencja wysycha, przy nieszczelnym słoiczku.

Do malowania użyłam Smudgeproof Liquid Eyeliner, od Eve Pearl.

KROK PO KROKU JAK NARYSOWAĆ PERFEKCYJNĄ KRESKĘ!

1. Przygotuj powiekę tak jak byś nakładała na nie cienie.

2. Ustal długość kreski za pomocą kropki. Pamiętaj, żeby kropka nie znajdowała się poniżej linii zewnętrznego kącika, bo wtedy otrzymasz efekt "smutnego oka". To GDZIE powinna być kropka ustalasz indywidualnie sama, czy ma to być teatralna kreska (kropka dalej) czy malutka jaskółeczka (kropka blisko).
 
3. Gdy masz już ustaloną długość kreski (kropkę) zaczynamy zabawę. Od kącika zewnętrznego, naciągając powiekę, żeby nie miała żadnych załamań (utrudniających prowadzenie eyelinera), do kropki prowadzisz prostą kreskę.


4. Od kropki do linii rzęs prowadzisz kolejną kreskę, to gdzie powinna się kończyć ustalasz sama metodą prób i błędów ponieważ zależy to w dużej mierze od kształtu twojego oka. Na powiece utworzy się coś na kształt trójkąta.

5. Teraz kolej aby obrysować linię rzęs aby je zagęścić oraz zapobiec prześwitywaniu ciała spomiędzy rzęs.

6. Wypełniamy brakujący trójkąt i robimy ewentualne zaokrąglenia boku "trójkąta" od kącika zewnętrznego. Jeszcze tylko tusz i gotowe :)


A dla wytrwałych filmik z tą też metodą nauki malowania kreski :)



I cały makijaż z kreską i czerwonymi ustami - czyli moja ukochana klasyka - makijaż w stylu starego Hollywood!


I stylizacja :) w pracy w sweterku, w kurtce po mieście :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz