piątek, 19 października 2012

W złocie jej do twarzy

Dzisiaj zaprosiłam do siebie Kasię, znamy się od 2 klasy podstawówki! Zaraz, zaraz ile to będzie już lat? 25-8=17 lat!! Wow! Szmat czasu. Ale do rzeczy, zaprosiłam Kasię, gdyż potrzebowałam modelki do makijażu pt. "Jej pierwszy Bal". Kasia wydawała mi się idealna do tego. Oczywiście przytaskała swoją kosmetyczkę, "bo wszystko może się przydać", i zabrałyśmy się do roboty. Kasia ma piękne brązowe oczy, które postanowiłam podkreślić w złocie i miedzianych rudościach. Jakie było zaskoczenie Kasi, która zazwyczaj maluje się w tonacji czerń/szarość, gdy zobaczyła swoje odbicie w lusterku. Zresztą jej mina mówi sama za siebie. 





Do wykonania makijażu użyłam:
Baza pod podkład Dinair Perfect Skin Line-Diffusing Emulsion
Podkład Eve Pearl Dual Foundation paleta Light
Korektor Eve Pearl Dual Salmon odcień Light
Puder Eve Pearl Dual Powder paleta Light
Paletka do cieni Eve Pearl Diamond Eyes na mokro
Eye liner w płynie Kryolan
Bronzer NVEY Eco w kolorze Natural
Pomadka Eve Pearl Dual Performance Lip Color kolor Nude Beach
Brwi zrobione paletą Au Natural
a i sztuczne rzęsy!

Postaram się po weekendzie wrzucić ten makijaż krok po kroku.

I dzisiejsza stylizacja. A mówiłam nigdy nie założę rajstop do odkrytych butów, a tu takie zdziwienie :)

W pracy...


...i po pracy.



Prawie jak Marilyn Monroe, prawie robi wielką różnicę. Wiem o tym :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz